Ads Top

Dokumen permohonan hak milik tanah Jalan Semarak sudah siap — Shahrir Samad

SEMUA dokumen yang diperlukan untuk FELDA memohon mendapatkan kembali hakmilik tanah di Jalan Semarak dilaporkan sudah sedia untuk dihantar kepada pejabat Jabatan Tanah dan Galian (Persekutuan).


Pengerusi Felda Tan Sri shahrir Abdul Samad, bagaimanapun dilapor tidak menyatakan tarikh permohonan akan dilakukan termasuk untuk menghantar dokumen borang 14A bagi proses pindah milik.


"Borang 14A dan dokumen lain yang berkaitan hal-hal tanah tersebut telah disiapkan untuk dihantar."


"Hanya menunggu segala pertikaian (berhubung tanah tersebut) untuk diselesaikan, apabila kami mengembalikan semula hak milik tanah itu kepada Felda," katanya dipetik oleh NST.


Shahrir Samad

Shahrir turut dilapor menafikan bahawa penyelesaian tanpa konfrontasi terhadap isu tersebut hanyalah satu "gimik digunakan untuk menipu peneroka Felda."


Beliau turut mempertahankan keputusan untuk berbincang bagi membenarkan Synergy Promenade Sdn Bhd (SPSB) terus membangunkan tanah itu selepas pemindahan hakmilik selesai. — EdisiRakyat.com, 19 Febuari 2018

1 comment:

  1. Ass,wr,wt saya atas Ibu salmah sangat berterima kasih banyak kepada AKI SOLEH atas bantuan pesugihan dana ghaib, kini kehidupan saya sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok AKI SOLEH itu semuanya benar benar terbukti nyata dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha kami dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekarang sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan AKI,saya tidak pernah menyangka kalau saya bisa sesukses seperti ini, dan kami sekeluarga tak lupah mengucapkan banyak berterima kasih kepada AKI,,bagi anda yang ingin dibantu sama AKI SOLEH silahkan hubungi di 082 313 336 747 insya allah AKI akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan putih tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blog AKI KLIK SITUS KAMI 
    Atau Chat/Tlpn di WhatsApp (WA)
    No WA Aki : 082313336747

    ReplyDelete

Powered by Blogger.