Ads Top

Wanita warga emas tikam diri sendiri depan anak

SEORANG wanita warga emas membunuh diri pada hari Selasa dengan menikam dirinya sendiri sebanyak dua kali di dada sambil diperhatikan oleh anak perempuannya lapor Asia News Network.


Pihak polis menemui Jaralsri Wangkijpaisarn, 77 maut dengan dua kesan tikaman di bahagian kiri dadanya.


Ketika kejadian, anak perempuannya, Anchalee Wangkijpaisarn sedang duduk berhampiran, namun keadaan kakinya yang cedera dan tidak dapat bergerak pantas dilaporkan punca dia gagal menghalang tragedi itu.


Bunuh Diri

Menurut Anchalee, dia nampak pisau di tangan ibunya dan menyangka wanita itu sekadar mahu menyediakan makanan.


Wanita itu bagaimanapun, tiba-tiba menikam dirinya sendiri, dan anak perempuannya tidak sempat menghalang kata Prapraisri Jaikaew, 52 salah seorang jiran memberitahu pihak polis.


Katanya lagi wanita itu mengalami kemurungan akibat beberapa penyakit yang dihidapi, malah berulang kali menyatakan hasrat ingin mati.


Warga emas itu menggunakan kaki palsu kerana kaki kanannya telah dipotong 40 tahun lalu akibat penyakit kanser. — EdisiRakyat.com, 28 Febuari 2018

1 comment:

  1. Terima kasih banyak kepada teman saya yang di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses saya baca. Saya bisa kenal nama nya Mbah Suroto. saya tidak tau apa ini secara kebetulan saja. Tapi yang jelas saya berani sumpah demi alloh kalau saya tidak menikmati hasil nya bantuan dari mbah.

    waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di Saudi Arabia hanya jeritan batin saya alami. Berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya ini alhamdulillah sekarang kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya.

    Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat pekerjaan, dll....

    Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

    Info lebih jelas nya buka saja situs beliau di sini https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.