Ads Top

Mangsa kemalangan maut diterbalikkan pemandu ambulan

MALANG bagi seorang mangsa kemalangan apabila menemui ajal di tangan pemandu ambulans. Tidak masuk akal tetapi itulah yang berlaku apabila seorang pemandu ambulans bertindak menterbalikkan seorang mangsa kemalangan yang muntah dan terkencing secara tidak sengaja di dalam ambulans yang dipandunya.


Menurut sumber seperti dipetik dalam laporan Astro Awani, mangsa mengalami kecederaan parah akibat kemalangan dalam kejadian 20 Mac lalu.


Mangsa kemudiannya dibawa untuk mendapatkan rawatan awal di Palakkad sebelum dipindahkan ke Thrissur dengan menaiki ambulans.


Menurut sumber polis seperti yang dipetik dalam laporan itu lagi, setibanya di hospital, pembantu perubatan yang mengiringi mangsa meninggalkan mangsa seketika untuk mendapatkan sarung tangan ketika kejadian malang itu berlaku.


mangsa-kemalangan-diterbalikkan-pemandu-ambulan

Pemandu ambulans itu yang melihat muntah dan kencing mangsa di dalam ambulans berasa tidak puas hati lalu menterbalikkan mangsa dan meninggalkannya di atas pengusung di ruangan parkir hospital Thrissur Medical Collage, di Kerala, India.


Sungguhpun mangsa segera diangkat ke kerusi roda dan sempat menjalani pembedahan kecemasan, mangsa meninggal dunia beberapa jam kemudian.


Sebuah video rakaman kejadian terbabit tular di media sosial menyaksikan kepala mangsa di atas pengusung terjuntai keluar dari ambulans dalam keadaan terbalik.


Kejadian itu membangkitkan kemarahan orang ramai terutamanya rakyat negara itu atas sikap melampau pemandu ambulans itu yang tidak beretika dan tidak berperikemanusiaan.


Pemandu ambulans tersebut kini ditahan dan akan didakwa atas kesalahan jenayah kerana membahayakan nyawa seseorang.— EdisiRakyat.com, 27 Mac 2018

1 comment:

  1. Mohon maaf jika postingan ini menyinggung perasaan anda tapi saya hanya mau menceritakan pengalaman pribadi saya yang mengubah kehidupan saya menjadi sukses sekarang. dulu Saya bekerja di Singapura, tapi saya tidak menyerah dengan keadaan saya, tetap ikhtiar. Dulu pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos. sempat saya putus asa,gaji pun selalu di kirim ke indonesia untuk biaya anak sekolah, sedangkan hutang banyak, kebetulan buka-buka internet mendapatkan nomor hp Mbah Suro +6282354640471 katanya bisa bantu orang melunasi hutang melalui jalan Pesugihan Dana Ghaib. dengan keadaan susah jadi saya coba beranikan diri hubungi dan berkenalan dengan beliau Mbah Suro, Dan saya menceritakan keadaan saya. Beliau menyarankan untuk mengatasi masalah perekonomian saya dengan Pesugihan Dana Ghaib nya. Dan alhamdulillah benar-benar terbukti nyata hasil nya sekarang. terima kasih banyak ya allah atas semua rerjekimu ini. Beliau juga bisa bantu seperti Pemasangan nomer Togel,pelet, dll

    ReplyDelete

Powered by Blogger.