Lelaki cedera diserang babi hutan dalam masjid

SEORANG lelaki dilaporkan cedera selepas diserang oleh seekor babi hutan liar ketika berada dalam sebuah masjid di Sungai Buloh malam tadi.


Lelaki berkenaan dikatakan sedang bersiap untuk menunaikan solat Isyak ketika haiwan itu menyerangnya.


Difahamkan, lelaki itu mengalami luka-luka di bahagian badan akibat dari kejadian yang berlaku pada jam 8 malam itu.


Babi hutan tersebut sebelum itu dilihat mengejar beberapa orang kanak-kanak di luar sebelum masuk ke dalam masjid dan menyerang mangsa.


Jemaah masjid yang terkejut dengan kehadiran haiwan liar itu, telah bertindak untuk menghalaunya.


"Selepas lebih setengah jam kami menghalaunya Barulah babi hutan itu akhirnya keluar dari masjid," kata salah seorang saksi yang dipetik oleh News Straits Times.


Menurut saksi itu lagi, babi hutan itu akhirnya ditembak mati oleh salah seorang penduduk yang memiliki senapang patah.


Babi Hutan

Tambahnya lagi, pihak polis telah dihubungi berhubung kejadian itu. — EdisiRakyat.com, 7 Mac 2018

Post a Comment

1 Comments

  1. Terima kasih banyak kepada teman saya yang di Singapura ..! berkat postingan dia di halaman facebook TKI Sukses saya baca. Saya bisa kenal nama nya Mbah Suroto. saya tidak tau apa ini secara kebetulan saja. Tapi yang jelas saya berani sumpah demi alloh kalau saya tidak menikmati hasil nya bantuan dari mbah.

    waktu itu setelah pikir-pikir kurang lebih 5 tahun kerja jadi Tkw di Saudi Arabia hanya jeritan batin saya alami. Berkat bantuan beliau melalui Pesugihan Dana Gaib nya ini alhamdulillah sekarang kehidupan saya jauh lebih baik dari sebelumnya.

    Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel 3D,4D,5D,6D jampi pelet, ingin cepat dapat pekerjaan, dll....

    Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan sampai sekarang. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...

    Info lebih jelas nya buka saja situs beliau di sini https://pesugihanputihislamia.blogspot.com.

    ReplyDelete